Alla inlägg den 13 maj 2011

Av Madeleine - 13 maj 2011 15:03

När jag var liten så... ( Ja, jag var det förut!! )


Trodde jag att man var gammal när man var 9... Jag önskade alltid att jag bara kunde få bli 9 nångång..


Jag trodde också att stockholm och göteborg var dom enda städerna i sverige.. Det bodde inga människor nån annan stans.. HAHA..


Jag visste att livet aldrig kunde bli jobbigare än dagis.. Tjii fick jag.. vilken jävla luring.


Jag önskade att jag var född utomlands.. För då skulle jag inte vara som alla andra.. hmm.. Hur tänkte jag?


Jag ville helst av allt ha en hund.. fast jag gillade inte att gå ut med dom så jag fick ett marsvin.. haha.


Jag trodde att jag visste vad livet handlade om när jag var 5.. Oj oj..


Med detta mina vänner vill jag bara få er att fundera lite..

Man har inte alltid rätt.. men fan va roligt det e på vägen!

Ovido - Quiz & Flashcards