Alla inlägg under september 2010

Av Madeleine - 14 september 2010 11:27

HAH! Fan va fint! 


Jag vet att du läser.. att du funderar på om det kanske gäller dig.. 

Jag vet att du önskade att allt kretsar runt dig men iiiicke! 


Du e för skön.. ! :)

Av Madeleine - 13 september 2010 14:24

Att jag skulle vara den sista som sa att jag va trött på det. 

Jag trodde också att jag skulle vara den sista som planerade att lämna storstan.. 


Om någon hade frågat mig för 2 år sedan om jag ville flytta från stan hade jag nog protesterat. Men nu.. Jag ser ingen egentlig mening med att bo kvar här. Vi alla har vuxit upp nu. Vi pratar om att träffas.. Ungefär en gång i veckan men vi alla vet att det inte funkar så. Vi träffas kanske 1 gång i månaden.. Tillsammans med den där bärsen..


Det e konstigt. Vi skulle aldrig växa ifrån varandra. Det va det vi sa.. 

Men nu sitter vi här.. alla på varsitt ställe med sina liv och allt vad det innebär. 

Jag är en av dom. Absolut.. Det säger jag inget om. 


Det enda som finns kvar att säga till er och till den här staden jag kallar mitt hem är: Lycka till.. Vi ses nog på vägen en vacker dag ! 


Av Madeleine - 8 september 2010 11:28

Kan det vara så att hösten kommit nu?

kan det vara så att jag verkligen måste köpa nya höstskor? Nemen.. trevligt är exakt vad det är!


dagarna rullar på utan några större bekymmer just nu. Jag vet nog egentligen inte vad det är för dag eller vad det är för datum, men jag är lika glad ändå.


Rotade runt i garberoben imorse.. hittade massa underbart som man måste ha på sig på hösten..


Dagens plan är att släpa med mig min underbara man på bio.. =)



Pusssigull!

Ovido - Quiz & Flashcards