Alla inlägg under augusti 2010

Av Madeleine - 30 augusti 2010 23:56

Jag vet inte längre vad jag ska säga..

Livet som hemmafru, haha.. Jag kan inte möblera om mer för det finns inga flera möbler. hahaha.. 


Eftermiddagen spenderades med Jeyan på ett litet fik vid Odenplan, det va himlans mysigt. Behöver min dos av den kvinnan ibland. =)


Veckans planer är mindre tid hemma å mer tid nån annanstans. 

Det var allt för idag! 


Tjipp and hej! 

Nej mickis jag har fortfarande inte ätit leverpastej =P

Av Madeleine - 26 augusti 2010 19:27

Nu va det så det va ja! Hahaha jag är förvirrad..



Idag har iaf gett mig mycket.. Planen för framtiden, nerskriven och färdig =)


Mamma och papa e här vilket bertyder fläskpannkaka till middag. :D


Nuu avfärd mot maxi om en stund.. fylla på i skåpen :D


Av Madeleine - 13 augusti 2010 23:12

Våran säng har nog aldrig vart så stor som idag.. :( 


Det e jäävligt trist att sova ensam.. 

Av Madeleine - 11 augusti 2010 21:30

Jag vet varken ut eller in längre.


Jag låter saker i min omgivning påverka mig alldeles för mycket. 

Det är slut med det nu, jag orkar inte riskera allt... Det e inte värt det. 


Från och med idag... Jag kommer inte vara den jag en gång varit. Jag vet att det har påverkat många, men nej. Inte nu mer. 


Allt jag vill är att må bra.. Med honom. Utan andras tankar och åsikter. 


Jag kommer alltid göra allt för att han ska må bra. 


  

Jag älskar dig!   

Av Madeleine - 1 augusti 2010 21:03

Nu så.! Jag är trött på allt tjat! 


Jag skiter lite i vilket faktiskt!!!!! 


Likgiltighet mina vänner, likgiltighet.! 

Ovido - Quiz & Flashcards