Direktlänk till inlägg 15 augusti 2012

Ibland...

Av Madeleine - 15 augusti 2012 19:28

Ibland när jag känner mig lite ensam tänker jag på dig... 


Jag hade aldrig varit ensam om du funnits kvar.. Ibland blir jag sur på dig fär att du lämnade mig här. 

Jag blir sur på mig själv för att jag inte kommer ihåg dig vissa stunder,, Jag blir sur på andra för att vi aldrig pratar om dig.. 


Jag vet att du hade varit stolt över allt jag gjort och vem jag är idag. 

Jag önskar bara att jag hade haft en sekund med dig.. Det är den där sista sekunden jag saknar.. 


Jag hoppas att du vet att jag tänker på dig, vart du nu är! 


Jag kommer aldrig sluta prata om dig.. När jag får barn kommer dom veta vem du var och vad du stog för.. 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madeleine - 8 april 2014 16:22

DU kommer aldrig bli som mig, du kommer aldrig vara lika lycklig som jag är.. Du kommer heller aldrig ha så roligt som jag har det    Det gullegumman är tacken man får för att man hugger sina vänner i ryggen.  Vill du ha skiten? Varsågod. Ta ...

Av Madeleine - 20 juli 2013 19:20

Ja tack! Ibland funderar jag på hur det skulle vara om man går och lägger sig och bestämmer sig för att starta om alltihopa...  Kommer allting försvinna eller är det någon som tryckt på spara knappen på sistone?    Senaste tiden har jag fått ...

Av Madeleine - 17 maj 2013 23:42

Jag saknar det som en gång var jag...   Fan... Jag vet inte...     ...

Av Madeleine - 16 mars 2013 18:16

Jahapp..Då va det dags..    Uttråkad av bara saaatan.. Då kommer tankarna.. Tankarna om det som en gång var mitt hem..  Staden som en gång i tiden lärde mig det jag kan idag.. Människorna som formade mig till den jag är.    Minnen av hono...

Av Madeleine - 19 januari 2013 23:00

Tanken har slagit mig många många många gånger.. Vad vill jag och vart är jag påväg.  Var det såhär det skulle vara? Var det hit jag skulle..?    Jag tror inte att det är så.. Eller jag hoppas att det inte är så för jag har inget intresse av de...

Skapa flashcards