Alla inlägg under januari 2011

Av Madeleine - 7 januari 2011 23:32

2010 året då ingenting stämde men allt löste sig tillslut!

Jag kan inte skriva vad som hände månad för månad.. 1 det skulle bli alldeles förmycke strunt prat och 2. Ska jag vara helt ärlig så kommer jag kanske ihåg en tredjedel av allt som hände...


Man kan säga att året hade sina upp och ner resor.

Många av dom är jag glad över att jag gjort, andra hade inte behövt hända.


Det största som hände är:


Den 29de oktober packade jag i stort sett allt jag äger i min bil och åkte iväg på äventyr.

Jag, stadsbarnet själv... Flyttade ifrån Stockholm..

Jag trivs bra här i skogen.. Och jag har inga planer på att flytta hem igen, sorry guys!


En av mina nära vänner lyckades i samma veva som jag ändra på sitt öde.. Tacka gud för detta..


Hoppas att 2011 blir ett bra år, och att alla saker blir som planerat!

Det va det för den här gången..


Tjipp å hej, Mina vänner!



Ovido - Quiz & Flashcards