Alla inlägg under augusti 2012

Av Madeleine - 24 augusti 2012 19:07

Herregud.. Allt detta daltande till höger och vänster.. 


Jag är less... Less på att det alltid ska vara såhär.. 

Vi är fan vuxna nu.. Världen är stor nog åt oss båda.. 

I'm not moving.. BA SÅRU VET! 

Av Madeleine - 15 augusti 2012 19:28

Ibland när jag känner mig lite ensam tänker jag på dig... 


Jag hade aldrig varit ensam om du funnits kvar.. Ibland blir jag sur på dig fär att du lämnade mig här. 

Jag blir sur på mig själv för att jag inte kommer ihåg dig vissa stunder,, Jag blir sur på andra för att vi aldrig pratar om dig.. 


Jag vet att du hade varit stolt över allt jag gjort och vem jag är idag. 

Jag önskar bara att jag hade haft en sekund med dig.. Det är den där sista sekunden jag saknar.. 


Jag hoppas att du vet att jag tänker på dig, vart du nu är! 


Jag kommer aldrig sluta prata om dig.. När jag får barn kommer dom veta vem du var och vad du stog för.. 



Av Madeleine - 12 augusti 2012 21:21

Jag har gått för långt, kan inte sluta gå

Hjärtat sitter utanpå, slår inte som det brukar slå

I ett ensamt rum, en sekund blir tusen år

För ljus att nå. Så djupa sår

Sjunker lite lägre för varenda gång jag vänder om

Men jag vänder om, än en gång

Orden fastnar halvvägs, jag vet inte hur jag bär mig åt

Samma gamla visa, men vet inte vad det är för låt


Allting börjar om. Jag kan börja om

Jag behöver hela mig, så jag kan ge dig hela mig

När allting börjar om


Jag har gått så långt, nästan blivit van

Historien upprepar sig och slutar alltid likadant

Sidan som går vidare har någon redan rivit av

Så jag griper tag i vita blad

Om inte jag var feg, om inte du var den som hade rätt

Hade väl du aldrig kunnat genomskåda allt som skett

Samma gamla visa, men vet inte vad det är för låt

Förlåt att jag aldrig någonsin sagt förlåt 

 

Tack för den mest vettiga låttexten på länge - Daniel Adams-Ray

Skapa flashcards