Alla inlägg under januari 2012

Av Madeleine - 27 januari 2012 21:27

Men shit.. Snurrigt värre. 


Jag blir så less, utarbetat, borttappad, vilse eller förvirrad, ja kalla det va du vill.. 

Hur ska jag överhuvudtaget kunna hinna med i svängarna? Vad förväntar ni er? På riktigt? 

Jag har varken tid eller lust att sitta å lyssna på erat jävla dravell om allt mellan himmel och jord. HELVETE vad trött jag blir.. 


Idag är ingen bra dag och idag är jag inge vidare snäll eller trevlig för den delen. Jag vill helst bara packa min väska.. Åka tillbaka till landet långt där borta... Fyfan*!!!! 


Okej nu har jag surat av mig.. 

Jag har absolut ingenting vettigt att skriva.. Jag e trött.. 






Av Madeleine - 3 januari 2012 13:47

Jaha ja, nu e det bara 2 jobbdagar kvar... Sen... SEMESTER.. =) 


Lördag morgon är morgonen med stort M.. 
Lämna Sverige för en stund, se sig om i världen.. bara komma bort..


Det som gör mig lyckligast just nu är att det där som jag väntat på i mååååånga månader nu, det har hunnit bli år.. 
Det har äntligen hänt..

Älskade vän.. Välkommen tillbaka till friheten..


Det va flera år sen sist.. Det e läskigt när man tänker på det så..

Tiden går fort och livet i samma tempo..


That was that for today! 


PUSS 

Skapa flashcards