Direktlänk till inlägg 12 september 2012

If happy ever afters still exists.

Av Madeleine - 12 september 2012 21:02

Shit.. Man märker fort att man inte hinner me.. 

Dom gifter sig,... Nää sitter här å funderar på hur i helvete alla kan va så jävla lyckliga..?? Jag fattar inte... 


Som senaste bröllopsparet.. 

Herregud.. Ingen av er kommer någonsin vara lyckliga... Hej uppmärksamhet... Det va allt ni ville.. Men grattis till en olycklig framtid.. Hoppas ni inte har ihjäl varandra.. 


Jag kanske låter lite bitter.. Men nej... Ja är bara less.. Less på allt jävla snack om att vi börjar bli gamla.. vi måste landa i livet å jada jada.. 


Inse mina vänner... Livet är inte slut vid 25!  


Det var allt för mig.. Tack å hej!! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madeleine - 8 april 2014 16:22

DU kommer aldrig bli som mig, du kommer aldrig vara lika lycklig som jag är.. Du kommer heller aldrig ha så roligt som jag har det    Det gullegumman är tacken man får för att man hugger sina vänner i ryggen.  Vill du ha skiten? Varsågod. Ta ...

Av Madeleine - 20 juli 2013 19:20

Ja tack! Ibland funderar jag på hur det skulle vara om man går och lägger sig och bestämmer sig för att starta om alltihopa...  Kommer allting försvinna eller är det någon som tryckt på spara knappen på sistone?    Senaste tiden har jag fått ...

Av Madeleine - 17 maj 2013 23:42

Jag saknar det som en gång var jag...   Fan... Jag vet inte...     ...

Av Madeleine - 16 mars 2013 18:16

Jahapp..Då va det dags..    Uttråkad av bara saaatan.. Då kommer tankarna.. Tankarna om det som en gång var mitt hem..  Staden som en gång i tiden lärde mig det jag kan idag.. Människorna som formade mig till den jag är.    Minnen av hono...

Av Madeleine - 19 januari 2013 23:00

Tanken har slagit mig många många många gånger.. Vad vill jag och vart är jag påväg.  Var det såhär det skulle vara? Var det hit jag skulle..?    Jag tror inte att det är så.. Eller jag hoppas att det inte är så för jag har inget intresse av de...

Skapa flashcards