Alla inlägg under juli 2012

Av Madeleine - 27 juli 2012 22:28

Okej.. 

Nu kommer det.. En gång för alla.. För att jag ska bli av med det.. 

Jag skiter fullkomligt fan i om du läser, tar illa upp eller om du ens bryr dig.. 

 

Jag är ledsen att jag säger det.. Men jag är förstörd, slut som artist, kalla det vad du vill.. 

 

Jag tänker tillbaka på allt som varit, vad jag fått, gett och upplevt i allt det här. Många gånger kommer allt tillbaka å andra hinner jag trycka undan det. Jag kämpar för att hålla mig ovanför vattenytan.. vare sig du tror det eller ej så är det den hårda sanningen. Varje litet ord, ont menat eller inte slår som inget annat. Varje liten sak som tas upp eller som vifftas bort är något jag skulle vilja ta tag i, men jag orkar inte. 

 

Jag försökte ordna något som inte var redo för att ordnas, jag försökte styra upp något som kanske inte skulle styrts så himla mycket. Jag gjorde det jag gjorde i hopp om mitt eget liv. Det kanske låter fel men det är så jag har tänkt. 

Jag var inte på samma ställe, inte på samma nivå. Kämpade för något som skulle ha fått vara som det va. 

Men man lär sig av sina misstag och jag hoppas att jag gjort det den här gången. 

 

Det finns mycke som jag skulle vilja säga, göra och få ur mig men jag sparar det till en annan kväll då jag känner att det är dags igen.. 

 

Smärtan sitter där den sitter och jag antar att du förstår vad jag menar. 

Jag jobbar på saken varje dag, men det e tungt och det blir inte direkt lättare av saker som görs och sägs nu heller. 

 

Jaja.. 

Jag kommer inte att ge upp.. Men det är ju jag.. 

 

 

Tack och hej! 

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards