Direktlänk till inlägg 2 september 2011

Sommaren i korthet!

Av Madeleine - 2 september 2011 17:07

Jag har helt toltalt glömt detta ställe under hela sommaren har jag precis märkt. 

Så jag tänkte att en kort genomgång av allt som hänt är på sin plats. 


Semestern började den 1o juni. 

Första veckorna va vi bara hemma å degade. 

den 25 juni åkte vi till arlanda i spöregnet vidare därifrån till mallorca.. Bad, sol och en massa sprit.. (god mat fick inte va med för det fanns ingen!) 

Vi träffade en man som gav oss minnen för livet när vi fick åka med honom hem och titta på hans fågeluppfödning. Ja, inte vilka fåglar som helst utan ugglor hökar och massa andra skumma pippisar. ! 


Den 5 åkte vi från uppsala heeeela långa vägen hem till Therese och stefan i uddevalla.. Dop för deras hugo stog på schemat. 

under den veckan vi spenderade där hann vi även med en sväng på liseberg och träffa massa släktingar. 

vi kom hem igen på söndan. 


Den 12 juli tog semestern slut men det va även min födelsedag för er som missat detta så det va helt okej.. 


Den 16 juli va det kalas här hemma med massa släktingar.. Mat och presenter.. =) 


Den 18 juli.. mmm då ni.. 


nu är det den andra september och livet rullar på.. Snart dags att göra sig iordning för en vända på stan. 


Det var den här sommaren.. 

Tack för den här gången och på återseende. 


Kramkalas!! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madeleine - 8 april 2014 16:22

DU kommer aldrig bli som mig, du kommer aldrig vara lika lycklig som jag är.. Du kommer heller aldrig ha så roligt som jag har det    Det gullegumman är tacken man får för att man hugger sina vänner i ryggen.  Vill du ha skiten? Varsågod. Ta ...

Av Madeleine - 20 juli 2013 19:20

Ja tack! Ibland funderar jag på hur det skulle vara om man går och lägger sig och bestämmer sig för att starta om alltihopa...  Kommer allting försvinna eller är det någon som tryckt på spara knappen på sistone?    Senaste tiden har jag fått ...

Av Madeleine - 17 maj 2013 23:42

Jag saknar det som en gång var jag...   Fan... Jag vet inte...     ...

Av Madeleine - 16 mars 2013 18:16

Jahapp..Då va det dags..    Uttråkad av bara saaatan.. Då kommer tankarna.. Tankarna om det som en gång var mitt hem..  Staden som en gång i tiden lärde mig det jag kan idag.. Människorna som formade mig till den jag är.    Minnen av hono...

Av Madeleine - 19 januari 2013 23:00

Tanken har slagit mig många många många gånger.. Vad vill jag och vart är jag påväg.  Var det såhär det skulle vara? Var det hit jag skulle..?    Jag tror inte att det är så.. Eller jag hoppas att det inte är så för jag har inget intresse av de...

Skapa flashcards