Alla inlägg under juli 2013

Av Madeleine - 20 juli 2013 19:20

Ja tack!

Ibland funderar jag på hur det skulle vara om man går och lägger sig och bestämmer sig för att starta om alltihopa... 

Kommer allting försvinna eller är det någon som tryckt på spara knappen på sistone? 

 

Senaste tiden har jag fått kontakt med människor som betyder mycket för mig som av olika anledningar inte riktigt fått eller tagit sig plats i mitt liv sista 3 åren. 

Vissa visade sig va lika pantande som jag misstänkte och andra saknade jag mer än vad jag trodde. 

Efter ett telefonsamtal till en av pojkarna dök tårarna upp och jag insåg att allt han någonsin sagt till mig var sant och genast kom ångesten för alla gånger jag ignorerat det han sagt. 

Förlåt vännen, men jag fick allt äta upp det ändå'! 

 

Jag tar avsked av min lägenhet den här veckan, packar ihop allt, kastar alla hemska minnen och flyttar hem till Mickan.

 

 

Jag skulle kunna skriva 40000000000 saker här idag, men sparar det till en annan dag.. 

Puss och kram*!

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards