Direktlänk till inlägg 19 januari 2013

En liten fundering såhär på kvällen..

Av Madeleine - 19 januari 2013 23:00

Tanken har slagit mig många många många gånger.. Vad vill jag och vart är jag påväg. 

Var det såhär det skulle vara? Var det hit jag skulle..? 

 

Jag tror inte att det är så.. Eller jag hoppas att det inte är så för jag har inget intresse av det här! 

Tanken på att ge mig av igen, packa ihop allt å flytta hem kommer sisådär en 5 gånger i veckan.. 5 hemska gånger i veckan..

Jag har allt hemma.. Alla.. Vad har jag här? Ett fåtal som jag kan umgås med då och då.. Men sen då? Jag ger den här stan fram till sommaren för att visa vad den går för så får vi se då! 

 

Tack och hej från en liten olycklig tjej! 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Madeleine - 8 april 2014 16:22

DU kommer aldrig bli som mig, du kommer aldrig vara lika lycklig som jag är.. Du kommer heller aldrig ha så roligt som jag har det    Det gullegumman är tacken man får för att man hugger sina vänner i ryggen.  Vill du ha skiten? Varsågod. Ta ...

Av Madeleine - 20 juli 2013 19:20

Ja tack! Ibland funderar jag på hur det skulle vara om man går och lägger sig och bestämmer sig för att starta om alltihopa...  Kommer allting försvinna eller är det någon som tryckt på spara knappen på sistone?    Senaste tiden har jag fått ...

Av Madeleine - 17 maj 2013 23:42

Jag saknar det som en gång var jag...   Fan... Jag vet inte...     ...

Av Madeleine - 16 mars 2013 18:16

Jahapp..Då va det dags..    Uttråkad av bara saaatan.. Då kommer tankarna.. Tankarna om det som en gång var mitt hem..  Staden som en gång i tiden lärde mig det jag kan idag.. Människorna som formade mig till den jag är.    Minnen av hono...

Av Madeleine - 5 november 2012 21:18

Det är sjukt hur mycket jag saknar dig.. vissa dagar..  Jag skulle nog göra vad som helst för en enda minut med dig.. En enda jävla minut det e allt jag begär.. FAN! :'(   Tårarna kommer som vanligt när jag tänker på dig.. På allt jag ville att...

Skapa flashcards