Alla inlägg den 16 juli 2010

Av Madeleine - 16 juli 2010 19:55

   Jaa-a.. Ska man så ska man.. 

Nå.. För att undvika att detta blir en halv bok så gör vi det så snabbt och kort som möjligt.. För jag har inte skrivit nått vettigt på säkert flera månader. 


Midsommar firades i Åkerlänna med alla (Ingen nämnd ingen glömd) 

Bad bad och lite mera bad. =) 

Fyllde år i Måndags.. Tjejkväll på ballen.. Bärs och tårta.  


Onsdag: Mysmiddag med Tim, Tom, Jaz och Ivano på Mongolian eller va det nu hette.. hehe.. Jaz e stammis :P Promenad genom gamla stan, båten till djurgården, glass och bad. Sen en svääng förbi Club Ledgend och Dovas. 


Torsdag: BAAD.. Hela dagen.. Med Tim, Tom, Alex, Jaz och Ivano i Hägernäs. :) 

Älskling tvingade mig att titta på sagan om ringen också.. 


Idag: Slappis dag. Tvätta lite, handla lite, soffhäng.. 


Det var sammanställningen av sommaren hittills =) 













Av Madeleine - 16 juli 2010 18:13

Ja.. Då har jag tagit beslutet en gång till.. 

Jag slutade blogga på den gamla bloggen.. Ja vet inte varför men det känns bara som om det va dags. 


Nu har jag iaf bytt sida och förhoppningsvis så kanske det här går bättre.. Men vem vet. 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards